ağaçtaki elma ile, hormonlu elmanın savaşına tanıklık eden benlik

27 Nisan 2010 Salı 19:10 Gönderen İ.Özdemir

gece koynuma sinmiş. "azrail!" dedi çocukluğum. babamın benim için biçtiği gelecekteki doktor kimliğim. bir elinde tesbih, ağzında salavat. çocukluğum korktu küfretti doktorluğuna. doktorluğum neşteriyle çizdi çocukluğumun yüzünü. yanlış tedaviler uyguladı zaman, hasta ettiklerini iyileştirmek için. ben izledim sustum. arkamı döndüm çocukluğum, önümü döndüm babamın yarattığı kimliğim. çekildim aradan. kuzeyi de sikeyim, güneyi de sikeyim. ben batıya gidiyorum arkadaş. batığa gitsem de batıya. şimdi varsın çocukluğumla doktorluğum öldürsün birbirini. bir gram vicdan azabı hissedersem eğer na bu elimdeki rakı boğazıma düğümlensin.

1 Response to "ağaçtaki elma ile, hormonlu elmanın savaşına tanıklık eden benlik"

  1. Neredeyse Kafasız Nick Says:

    Hacım ne güzel demişsin öyle.

Yorum Gönder